Biuletyn Informacji Publicznej
menu

PSYCHOLOG RADZI...

2020-04-15 19:28:37 (ost. akt: 2020-04-15 20:45:07)

DRODZY RODZICE
poniżej znajdują się artykuły opracowane przez specjalistów
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Szczytnie
do lektury, których chcemy Państwa serdecznie zaprosić.






























Jak przygotować dziecko do badania w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej - tekst dla dzieci wraz z komentarzem psychologa.

http://m.szczycienski.wm.pl/2020/04/jak-przygotowac-dziecko-do-badania-tekst-dla-dzieci-i-komentarz-psychologa-29939.pdf

Artykuł dla dzieci i jego rodziców opracowany przez psychologa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Szczytnie -
Panią Danutę Sass.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak poprawić skuteczność nauki dziecka z deficytami uwagi w domu? – wskazówki dla rodziców.


http://m.szczycienski.wm.pl/2020/04/jak-poprawic-efektywnosc-pracy-dziecka-z-zaburzeniami-uwagi-29932.pdf

Artykuł dla rodziców opracowany przez psychologów Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Szczytnie -
Panią Danutę Sass i Panią Katarzynę Podolak-Turek.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Gotowość szkolna dziecka.

http://m.szczycienski.wm.pl/2020/04/gotowosc-szkolna-dziecka-29936.pdf

Artykuł dla rodziców opracowany przez pedagogów Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Szczytnie -
Panią Ewę Strzelec i Panią Hannę Stasiłojć.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co pomaga w nauce w domu - kilka wskazówek psychologa dla ucznia i jego rodzica.

http://m.szczycienski.wm.pl/2020/04/co-pomaga-w-nauce-w-domu-29938.pdf

Wskazówki dla ucznia i jego rodziców opracowane przez psychologa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
w Szczytnie - Panią Karolinę Domańską.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------