Kangurki
CO ROBIMY W CZERWCU?
TEMATY KOMPLEKSOWE:
ŻYCIE POD WODĄ
JUŻ LATO
NADCHODZĄ WAKACJE
WAKACJE
CELE:
1.Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się
z dorosłymi i dziećmi, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych.
2.Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych. Wdrażanie dzieci do utrzymywaniu ładu i porządku.
3.Wychowanie zdrowotne i kształtowanie sprawności fizycznej dzieci.
4.Wspomaganie rozwoju mowy dzieci.
5.Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują
w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
6.Wdrażanie dzieci do dbałości o bezpieczeństwo własne oraz innych.
7.Stwarzanie miłej atmosfery i budzenie poczucia bezpieczeństwa podczas pobytu w przedszkolu.
8.Kształtowanie umiejętności współdziałania w grupie oraz w prostych sytuacjach zadaniowych.
WIERSZ:
Lato
(BOŻENA FORMA)
Wczesnym rankiem po cichutku
lato przyszło pomalutku.
Ciepłe dzionki zamówiło,
świeżą zieleń rozrzuciło.
Lato, lato zostań z nami,
pokryj wkoło świat kwiatami.
Poproś słonko, by przybyło,
mocno wszystkim zaświeciło.
By nam ziemię ogrzewało,
swe promyki przysyłało.
PIOSENKA:
JUŻ LATO
1. Słońce gorące już wszystkim daje znak,
Zaraz wakacje, przed nami lata smak.
Już okulary zakładam, mówię cześć!
Gofry z lodami na zmianę będę jeść.
Ref. O, o już lato, o, o co Wy na to
O, o przygody, może morze dla ochłody.
O, o już lato, o, o co Wy na to.
O, o wakacje, lody i atrakcje.
TEMATY KOMPLEKSOWE:
ŻYCIE POD WODĄ
JUŻ LATO
NADCHODZĄ WAKACJE
WAKACJE
CELE:
1.Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się
z dorosłymi i dziećmi, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych.
2.Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych. Wdrażanie dzieci do utrzymywaniu ładu i porządku.
3.Wychowanie zdrowotne i kształtowanie sprawności fizycznej dzieci.
4.Wspomaganie rozwoju mowy dzieci.
5.Wspieranie dzieci w rozwijaniu czynności intelektualnych, które stosują
w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia.
6.Wdrażanie dzieci do dbałości o bezpieczeństwo własne oraz innych.
7.Stwarzanie miłej atmosfery i budzenie poczucia bezpieczeństwa podczas pobytu w przedszkolu.
8.Kształtowanie umiejętności współdziałania w grupie oraz w prostych sytuacjach zadaniowych.
WIERSZ:
Lato
(BOŻENA FORMA)
Wczesnym rankiem po cichutku
lato przyszło pomalutku.
Ciepłe dzionki zamówiło,
świeżą zieleń rozrzuciło.
Lato, lato zostań z nami,
pokryj wkoło świat kwiatami.
Poproś słonko, by przybyło,
mocno wszystkim zaświeciło.
By nam ziemię ogrzewało,
swe promyki przysyłało.
PIOSENKA:
JUŻ LATO
1. Słońce gorące już wszystkim daje znak,
Zaraz wakacje, przed nami lata smak.
Już okulary zakładam, mówię cześć!
Gofry z lodami na zmianę będę jeść.
Ref. O, o już lato, o, o co Wy na to
O, o przygody, może morze dla ochłody.
O, o już lato, o, o co Wy na to.
O, o wakacje, lody i atrakcje.