Biuletyn Informacji Publicznej
menu

Angielski

2018-09-02 14:05:09 (ost. akt: 2020-11-02 18:26:57)
flaga

flaga

Zapraszamy do zapoznania się z tematyką realizowaną podczas zajęć z języka angielskiego.

CO ROBIMY W LISTOPADZIE?






CELE:

- wprowadzenie nazw części ciała
- utrwalenie nazw kolorów
- powtarzanie słów i zwrotów używanych w piosence
- uczestniczenie w zabawach ruchowych oraz muzycznych
- reagowanie na polecenia w języku obcym
- nauka odmiany czasownika „to have”(mieć)





Tematy zajęć dla dzieci trzyletnich i czteroletnich:


1. „A car is yellow”- Zabawy ruchowe. Utrwalenie nazw kolorów w języku obcym.
2. „Touch your legs”- Wprowadzenie nazw części ciała.
3. „Show me your hand”- Śpiewamy piosenkę w języku angielskim.
4. „Blue eyes”- Zabawy muzyczne. Powtórzenie poznanych nazw części ciała.


Song/Piosenka:

„Show me your hand” (M. i M. Dawidowiczowie, K. Kozak)

Show me your hand.
Show me your hand.
These are my hands.
These are my hands.
One,two, three!
Clap your hands with me!
One,two, three!
Clap your hands with me!

Show me your foot.
Show me your foot.
These are my feet.
These are my feet.
One, two, three!
Stamp your feet with me!
One, two, three!
Stamp your feet with me!

Show me your eye.
Show me your eye.
These are my eyes.
These are my eyes.
One , two, three!
Blink your eyes with me!
One , two, three!
Blink your eyes with me!


Tematy zajęć dla dzieci pięcioletnich i sześcioletnich:

1. „Rainbow, Rainbow”- Powtórzenie słów i zwrotów użytych w piosence.
2. „Body parts”- Zabawy muzyczne. Rozpoznawanie nazw części ciała.
3. „I have a head”- Uczymy się śpiewać w języku angielskim.
4.”I have/She has”- Zabawy ruchowe. Utrwalenie czasownika „to have” (mieć).

Song/Piosenka:

„I have a head”(M. i M. Dawidowiczowie, K. Kozak)

I have a head I should move.
I have a head I should move.
I have arms I should move.
I have arms I should move.
I have knees I should move.
I have knees I should move.
I have feet I should move.
I have feet I should move.
I have hips I should move.
I have hips I should move.
I have a body I should move.
I have a body I should move.