Motylki
CO ROBIMY W LUTYM?
TEMATY KOMPLEKSOWE:
1. W ŚWIECIE SZTUKI.
2. W KARNAWALE CZAS NA BALE.
3. ROBIMY ZAKUPY W SKLEPIE.
4. CO ŁĄCZY SMOKI Z DINOZAURAMI?
CELE:
Umiejętności dziecka:
• Ma pozytywne relacje rówieśnicze, chętnie bawi się w grupie.
• Umie zachować się przy stole, używa zwrotów grzecznościowych.
• Jest samodzielne podczas różnych codziennych czynności.
• Słucha tekstów literackich i wypowiada się na ich temat.
• Posługuje się nazwami dni tygodnia.
• Udziela płynnych odpowiedzi na pytania.
• Dzieli wyrazy na sylaby.
• Rozpoznaje poznane głoski i litery.
• Rozróżnia podstawowe figury geometryczne.
• Rozpoznaje cyfry.
• Przelicza elementy, sprawnie posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi.
• Określa wielkość i położenie elementów.
• Śpiewa piosenki, bawi się przy muzyce.
• Doskonali sprawność manualną i grafomotoryczną.
• Rozróżnia emocje i radzi sobie z ich przeżywaniem.
• Uczestniczy w zabawach ruchowych i zajęciach gimnastycznych.
• Jest zainteresowane przyrodą, wymienia cechy pogody.
WIERSZ:
Karnawał
(aut. D. Gellner)
Już Karnawał włożył maskę.
Drzwi otworzył z hukiem, trzaskiem!
Wpadł jak wicher do pokoju, W czym?
W karnawałowym stroju!
- Cześć.
Przybiegłem w odwiedziny,
Mam wstążeczki i cekiny,
Nut wesołych dwie kieszenie
I do tańca zaproszenie!
PIOSENKA:
Karnawał w przedszkolu
Gdy karnawał jest w przedszkolu bardzo się cieszymy
Salę wtedy w baloniki, lampiony stroimy.
I przygrywa nam orkiestra, trwa świetna zabawa,
gdy tańczymy, to wołamy, niech żyje karnawał!/2x
niech żyje karnawał!
Są bajkowe piękne stroje, kostiumy wesołe
już karnawał roztańcował calutkie przedszkole
I przygrywa nam orkiestra, trwa świetna zabawa,
gdy tańczymy, to wołamy, niech żyje karnawał! /2x
niech żyje karnawał!
TEMATY KOMPLEKSOWE:
1. W ŚWIECIE SZTUKI.
2. W KARNAWALE CZAS NA BALE.
3. ROBIMY ZAKUPY W SKLEPIE.
4. CO ŁĄCZY SMOKI Z DINOZAURAMI?
CELE:
Umiejętności dziecka:
• Ma pozytywne relacje rówieśnicze, chętnie bawi się w grupie.
• Umie zachować się przy stole, używa zwrotów grzecznościowych.
• Jest samodzielne podczas różnych codziennych czynności.
• Słucha tekstów literackich i wypowiada się na ich temat.
• Posługuje się nazwami dni tygodnia.
• Udziela płynnych odpowiedzi na pytania.
• Dzieli wyrazy na sylaby.
• Rozpoznaje poznane głoski i litery.
• Rozróżnia podstawowe figury geometryczne.
• Rozpoznaje cyfry.
• Przelicza elementy, sprawnie posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi.
• Określa wielkość i położenie elementów.
• Śpiewa piosenki, bawi się przy muzyce.
• Doskonali sprawność manualną i grafomotoryczną.
• Rozróżnia emocje i radzi sobie z ich przeżywaniem.
• Uczestniczy w zabawach ruchowych i zajęciach gimnastycznych.
• Jest zainteresowane przyrodą, wymienia cechy pogody.
WIERSZ:
Karnawał
(aut. D. Gellner)
Już Karnawał włożył maskę.
Drzwi otworzył z hukiem, trzaskiem!
Wpadł jak wicher do pokoju, W czym?
W karnawałowym stroju!
- Cześć.
Przybiegłem w odwiedziny,
Mam wstążeczki i cekiny,
Nut wesołych dwie kieszenie
I do tańca zaproszenie!
PIOSENKA:
Karnawał w przedszkolu
Gdy karnawał jest w przedszkolu bardzo się cieszymy
Salę wtedy w baloniki, lampiony stroimy.
I przygrywa nam orkiestra, trwa świetna zabawa,
gdy tańczymy, to wołamy, niech żyje karnawał!/2x
niech żyje karnawał!
Są bajkowe piękne stroje, kostiumy wesołe
już karnawał roztańcował calutkie przedszkole
I przygrywa nam orkiestra, trwa świetna zabawa,
gdy tańczymy, to wołamy, niech żyje karnawał! /2x
niech żyje karnawał!