Tygryski
CO ROBIMY W LISTOPADZIE?
TEMATY KOMPLEKSOWE:
1. Mamy różne domy.
2. Leśne śpiochy i nie śpiochy.
3. Odkrywamy kosmos
4. Zabawa w teatr.
CELE:
- utrwalenie zasad bezpieczeństwa na placu zabaw , w sali,
- doskonalenie umiejętności posługiwania się liczebnikami głównymi, porządkowymi,
- posługiwanie się pojęciami określającymi położenie przedmiotów w przestrzeni,
- rozwijanie wrażliwości emocjonalnej, odporności emocjonalnej,
- rozwijanie kreatywności, pomysłowości,
- wzbogacanie słownika czynnego i biernego,
- rozwijanie słuchu fonematycznego.
WIERSZ:
Zając
(autor: Stanisław Jachowicz)
Wyszedł zając zza krzaka
I udawał junaka.
Wąsy podniósł do góry,
Wzrok nastroszył ponury.
A wtem jakoś z niechcąca
Wietrzyk z krzaczka
Liść trąca...
Patrzą...nie ma zająca!
PIOSENKA:
Kolczasty jeż
A w ogrodzie jeżyk śpi.
Zbudź się, jeżu, zbudź.
Lecz nie podam ręki ci,
bo mnie będziesz kłuć.
Refren:
Chociaż na grzbiecie
jeżyk kolce ma,
to każde z dzieci
lubi go jak ja.
Mój jeżyku, odwiedź nas,
do przedszkola spiesz.
Był już kotek gościem raz,
może być i jeż.
Refren:
Chociaż na grzbiecie
jeżyk kolce ma,
to każde z dzieci
lubi go jak ja.
TEMATY KOMPLEKSOWE:
1. Mamy różne domy.
2. Leśne śpiochy i nie śpiochy.
3. Odkrywamy kosmos
4. Zabawa w teatr.
CELE:
- utrwalenie zasad bezpieczeństwa na placu zabaw , w sali,
- doskonalenie umiejętności posługiwania się liczebnikami głównymi, porządkowymi,
- posługiwanie się pojęciami określającymi położenie przedmiotów w przestrzeni,
- rozwijanie wrażliwości emocjonalnej, odporności emocjonalnej,
- rozwijanie kreatywności, pomysłowości,
- wzbogacanie słownika czynnego i biernego,
- rozwijanie słuchu fonematycznego.
WIERSZ:
Zając
(autor: Stanisław Jachowicz)
Wyszedł zając zza krzaka
I udawał junaka.
Wąsy podniósł do góry,
Wzrok nastroszył ponury.
A wtem jakoś z niechcąca
Wietrzyk z krzaczka
Liść trąca...
Patrzą...nie ma zająca!
PIOSENKA:
Kolczasty jeż
A w ogrodzie jeżyk śpi.
Zbudź się, jeżu, zbudź.
Lecz nie podam ręki ci,
bo mnie będziesz kłuć.
Refren:
Chociaż na grzbiecie
jeżyk kolce ma,
to każde z dzieci
lubi go jak ja.
Mój jeżyku, odwiedź nas,
do przedszkola spiesz.
Był już kotek gościem raz,
może być i jeż.
Refren:
Chociaż na grzbiecie
jeżyk kolce ma,
to każde z dzieci
lubi go jak ja.