Pszczółki
CO ROBIMY W MARCU?
TEMATY KOMPLEKSOWE:
1. PRZEDWIOŚNIE
2. WIOSENNE PORZĄDKI
3. W TEATRZE
4. MUZYKA MALUJE ŚWIAT
5. JEDZIEMY NA WIEŚ
CELE:
1. Rozwijanie sprawności manualnej.
2. Umuzykalnianie dzieci.
3. Kształtowanie umiejętności odtwarzania rytmu.
4. Rozwijanie umiejętności wykonania pracy plastycznej według instrukcji.
5. Rozwijanie wyobraźni ruchowej.
6. Rozwijanie sprawności fizycznej.
7. Kształtowanie poczucia odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoje i innych.
8. Rozwijanie mowy i koncentracji uwagi.
9. Rozwijanie wyobraźni i logicznego myślenia.
10. Rozwijanie umiejętności skupienia uwagi na rozmówcy.
11. Wdrażanie do zachowania porządku w miejscu pracy.
12. Wzbogacenie słownika dzieci.
13. Rozwijanie zainteresowania światem zwierząt.
14. Rozwijanie empatii.
15. Ćwiczenie pamięci- nauka wierszy i piosenek.
16. Poznawanie i nazywanie zawodów.
17. Budzenie zainteresowania światem przyrody.
WIERSZ:
Magdalena Frączek "WIOSNA"
Przyszła do nas wiosna,
Ciepła i radosna.
Ptaszek pięknie śpiewa,
Zielenią się drzewa.
Słonko w górze świeci,
Weselą się dzieci.
Każdy dobry nastrój ma,
Niechaj wiosna długo trwa !
PIOSENKA:
Przyszła wiosna
1.I duzi i mali na wiosnę czekali,
mroźnej zimy mieli dość!
Aż tu niespodzianka,
bo któregoś ranka
nagle się zmieniło coś.
Ref: Przyszła wiosna do lasu, narobiła hałasu,
Obudziła niedźwiadki z zimowego snu.
Przyszła wiosna na łąki, wypuściła skowronki,
Zasadziła kwiatki tam i tu.
2.I duzi, i mali na wiosnę czekali,
na słoneczka jasny blask.
Aż tu niespodzianka,
bo któregoś ranka,
właśnie przyszedł na to czas.
TEMATY KOMPLEKSOWE:
1. PRZEDWIOŚNIE
2. WIOSENNE PORZĄDKI
3. W TEATRZE
4. MUZYKA MALUJE ŚWIAT
5. JEDZIEMY NA WIEŚ
CELE:
1. Rozwijanie sprawności manualnej.
2. Umuzykalnianie dzieci.
3. Kształtowanie umiejętności odtwarzania rytmu.
4. Rozwijanie umiejętności wykonania pracy plastycznej według instrukcji.
5. Rozwijanie wyobraźni ruchowej.
6. Rozwijanie sprawności fizycznej.
7. Kształtowanie poczucia odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoje i innych.
8. Rozwijanie mowy i koncentracji uwagi.
9. Rozwijanie wyobraźni i logicznego myślenia.
10. Rozwijanie umiejętności skupienia uwagi na rozmówcy.
11. Wdrażanie do zachowania porządku w miejscu pracy.
12. Wzbogacenie słownika dzieci.
13. Rozwijanie zainteresowania światem zwierząt.
14. Rozwijanie empatii.
15. Ćwiczenie pamięci- nauka wierszy i piosenek.
16. Poznawanie i nazywanie zawodów.
17. Budzenie zainteresowania światem przyrody.
WIERSZ:
Magdalena Frączek "WIOSNA"
Przyszła do nas wiosna,
Ciepła i radosna.
Ptaszek pięknie śpiewa,
Zielenią się drzewa.
Słonko w górze świeci,
Weselą się dzieci.
Każdy dobry nastrój ma,
Niechaj wiosna długo trwa !
PIOSENKA:
Przyszła wiosna
1.I duzi i mali na wiosnę czekali,
mroźnej zimy mieli dość!
Aż tu niespodzianka,
bo któregoś ranka
nagle się zmieniło coś.
Ref: Przyszła wiosna do lasu, narobiła hałasu,
Obudziła niedźwiadki z zimowego snu.
Przyszła wiosna na łąki, wypuściła skowronki,
Zasadziła kwiatki tam i tu.
2.I duzi, i mali na wiosnę czekali,
na słoneczka jasny blask.
Aż tu niespodzianka,
bo któregoś ranka,
właśnie przyszedł na to czas.